Skip to main content
Beantwoord

Tegelijkertijd met dochter dochter abonnement afgesloten


Goedendag,

Ik heb tegelijkertijd met dochter een abonnement bij jullie afgesloten. Dit om zo snel mogelijk over te kunnen stappen voor einde van de maand,  wat goed gelukt is! 

Haar abonnement is vandaag ingegaan (was prepaid) ik moet nog even wachten tot einde van de maand. 

Nu is mijn vraag omdat we samen naar jullie zijn gekomen zijn jullie dan zo loyaal om ons tegemoet te komen met de vriendendeal??

Dat kan ik nu niet meer via formulier aanvragen gezien de abonnementen al afgesloten zijn.

Mvg Rianne van Zijl

Beste antwoord door Phil

Hi @Riannevanzijl!

Leuk dat zowel jij als je dochter klant bij ons zijn geworden, ik heet jullie een warm welkom!

Om te kijken of er qua Via Via Voordeel nog iets mogelijk is, dienen we inzicht te hebben in de abonnementsgegevens van beide abonnementen. Dat gaat via de Community enigszins lastig dus ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Met beide ordernummers bij de hand kan een van mijn collega’s je zo snel mogelijk verder helpen.

Groetjes,

Phil

P.S. Hoewel we als medewerker zijnde meekijken en helpen op de Community is dit in principe geen klantenservicekanaal. De essentie van de Community is dat klanten elkaar tips en tricks kunnen geven en elkaar op weg helpen. 

Bekijk origineel

6 reacties

  • Auteur
  • Starter
  • 3 reacties
  • 8 oktober 2020

Kan iemand van simpel nog antwoord geven???

Andere vragen worden wel beantwoord 


  • Superster
  • 1215 reacties
  • 8 oktober 2020

Je krijgt altijd antwoord, maar er zit meestal een dag tussen.


  • Auteur
  • Starter
  • 3 reacties
  • 8 oktober 2020

Ooo oké! Dank. Ik zag bij de andere berichten dat er binnen een paar minuutjes al gereageert werd.. vandaar...


Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 589 reacties
  • Antwoord
  • 9 oktober 2020

Hi @Riannevanzijl!

Leuk dat zowel jij als je dochter klant bij ons zijn geworden, ik heet jullie een warm welkom!

Om te kijken of er qua Via Via Voordeel nog iets mogelijk is, dienen we inzicht te hebben in de abonnementsgegevens van beide abonnementen. Dat gaat via de Community enigszins lastig dus ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Met beide ordernummers bij de hand kan een van mijn collega’s je zo snel mogelijk verder helpen.

Groetjes,

Phil

P.S. Hoewel we als medewerker zijnde meekijken en helpen op de Community is dit in principe geen klantenservicekanaal. De essentie van de Community is dat klanten elkaar tips en tricks kunnen geven en elkaar op weg helpen. 


  • Auteur
  • Starter
  • 3 reacties
  • 9 oktober 2020

Oké bedankt Phil!


  • Superster
  • 1215 reacties
  • 9 oktober 2020

@Phil is het dan misschien niet handiger om zowel de contactpagina klantenservice als de community te vermelden onder in de banner?


Reageer