Hi @Hoedje
Welkom op ons forum!
Leuk dat je naar ons wil overstappen, maar vervelend dat je zo een slechte ervaring hebt bij de oude provider! Je kan bij ons op 3 verschillende manieren nummerbehoud aanvragen. De manieren zijn: Einddatum contract, Afkoopsom of Contract voortzetting. Ik zal hieronder alle opties even toelichten.
- Einddatum contract: Hierbij stap je óf over per de einddatum van jouw contract, óf met 30 dagen opzegtermijn. Dat ligt er aan of je wel of niet contractvrij bent bij je oude provider. Dit is bij jou dus niet van toepassing.
- Afkoopsom: Je stapt binnen 5 werkdagen over, en betaald aan je oude provider alle resterende maanden tot de einddatum van het contract.
- Contract voortzetting: Je stapt binnen 5 werkdagen over naar Simpel met jouw eigen nummer. Het abonnement bij de andere provider blijft ook doorlopen, maar met een nieuw telefoonnummer. Je kan dan dat abonnement bij de andere provider opzeggen per de einddatum, of weggeven aan een ander persoon d.m.v. een contractovername.
Je kan op een lopend abonnement bij Simpel geen nummerbehoud aanvragen. Dus als je een abonnement start bij ons met een nieuw nummer, heb je dat nummer zo lang je bij ons blijft.
Hopelijk heeft dit wat meer duidelijkheid geschept om je te helpen bij je keuze, en we zien je graag tegemoet als klant :)
Groet, Damien
Simpel