Skip to main content
Beantwoord

Aanvraag sim-only MET nummer behoud (alleen 06 nummer is out of order)

• 11 februari 2025
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Ik heb in al mijn wijsheid een sim only abonnement aangevraagd met een 06 nummer behoud, maaaaar nu is het zo dat dat een prepaid nummer is geweest en die is inmiddels afgesloten. Kortom ik krijg geen sms code om door te gaan. Nu wil ik die opdracht omzetten naar nieuw 06-nummer, maar hoe gaat dat in zijn werk?

alvast bedankt.

gr

Beste antwoord door R.V

Goedemiddag ​@RVC 

Welkom op onze Community!

Begrijpelijk dat je dit navraagt. Wanneer nummerbehoud is afgewezen en je ervoor kiest om het 06-nummer op de simkaart te gebruiken, moet je de simkaart eerst activeren via je Simpel-account. Als je nog geen account hebt aangemaakt, kun je dat doen via de volgende link: Simpel Account Aanmaken. Zodra je de simkaart hebt geactiveerd, kun je gebruikmaken van je nieuwe 06-nummer en je abonnement. 😊 Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat graag! Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen via deze link: Simpel Klantenservice Contact.

Groet,

Renaat

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 11 februari 2025

Goedemiddag ​@RVC 

Welkom op onze Community!

Begrijpelijk dat je dit navraagt. Wanneer nummerbehoud is afgewezen en je ervoor kiest om het 06-nummer op de simkaart te gebruiken, moet je de simkaart eerst activeren via je Simpel-account. Als je nog geen account hebt aangemaakt, kun je dat doen via de volgende link: Simpel Account Aanmaken. Zodra je de simkaart hebt geactiveerd, kun je gebruikmaken van je nieuwe 06-nummer en je abonnement. 😊 Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat graag! Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen via deze link: Simpel Klantenservice Contact.

Groet,

Renaat

Reageer