Verleden week kreeg ik een mail van simpel dat ze misbruik van mijn simkaart hadden gezien. Dus ik dacht wat is dat en ik ging bellen, ik kreeg te horen dat gezien hadden dat ik meerdere smsjes in een kort tijdsbestek verstuurd had en dat kon ik niet zijn maar wel een ander apparaat waarin ik mijn simkaart zou doen. Wist niet eens dat dat kon, en ik doe dat dan ook helemaal niet.
Mogen ze je zomaar vals beschuldigden, ze doen net of ik heel wat op mijn kerfstok heb.
Wie heeft meer deze ervaring??
Mvg Dennis
Beantwoord
onterecht beschuldigd van misbruik simkaart
Beste antwoord door Sanne
Hi @Dennis74 ,
Ik kan mij voorstellen dat zo'n e-mail even schrikken is, zeker als je jouw abonnement normaal gebruikt. Deze melding is gestuurd naar alle klanten waarbij het lijkt of er misbruik van het abonnement wordt gemaakt. Gebruik je jouw abonnement normaal, dan kijken we natuurlijk opnieuw naar het verbruik.
Uit jouw bericht kan ik niet helemaal halen of je ons al had gesproken hierover. Zo niet, kan je dan even contact met ons opnemen?
Bekijk origineelIk kan mij voorstellen dat zo'n e-mail even schrikken is, zeker als je jouw abonnement normaal gebruikt. Deze melding is gestuurd naar alle klanten waarbij het lijkt of er misbruik van het abonnement wordt gemaakt. Gebruik je jouw abonnement normaal, dan kijken we natuurlijk opnieuw naar het verbruik.
Uit jouw bericht kan ik niet helemaal halen of je ons al had gesproken hierover. Zo niet, kan je dan even contact met ons opnemen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.