Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn simkaart niet activeren

  • 18 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 414 Bekeken

arjenvdm

Ik heb een tweede sim kaart voor zakelijk gebruik. Ik kan hem niet activeren want ik kan niet inloggen in het account. Ik weet geen password. Ik vul in : password vergeten. Dan wordt mij een email beloofd maar die ontvang ik niet.

Beste antwoord door Snowboard

Dan lijkt het me goed om even met de klantenservice te bellen. Dan krijg je inzicht in de stand van zaken. 

 

https://www.simpel.nl/contact

Bekijk origineel

3 reacties

  • Superster
  • 1217 reacties
  • 18 oktober 2019

Hi @arjenvdm .

 

Heb je hier een 2de account voor aangemaakt? Probeer eens of dat helpt. 


arjenvdm
  • Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 18 oktober 2019

Dank je wel.

Ik weet niet meer wat ik heb gedaan, maar ik kan gewoon naar het nummer bellen. Betekent dat dat het in orde is?


  • Superster
  • 1217 reacties
  • Antwoord
  • 18 oktober 2019

Dan lijkt het me goed om even met de klantenservice te bellen. Dan krijg je inzicht in de stand van zaken. 

 

https://www.simpel.nl/contact


Reageer