Skip to main content
Beantwoord

Ik heb een belangerijke vraag over mijn abonnement


Hey ik heb een vraagje.

Dus ik ben nu echt al 4 maanden mijn telefoon kwijt van dit abbonement en ik moet hiervoor nog steeds betalen zou ik dit abbonement stoppen omdat ik betaal er elke maand 10 euro voor terwijl ik de simkaart niet meer heb. Wat moet ik doen??

Beste antwoord door Baco

Ik zou de helpdesk bellen en vragen om een nieuwe simkaart. Het is logisch dat je gewoon moet doorbetalen, Jij bent je simkaart kwijt. Raar dat je dit pas na 4 maanden doorgeeft.

 

Bel de helpdesk.

Bekijk origineel

2 reacties

  • Helper
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 9 maart 2020

Ik zou de helpdesk bellen en vragen om een nieuwe simkaart. Het is logisch dat je gewoon moet doorbetalen, Jij bent je simkaart kwijt. Raar dat je dit pas na 4 maanden doorgeeft.

 

Bel de helpdesk.


  • Superster
  • 1215 reacties
  • 9 maart 2020

@Chengyi heb je de simkaart geblokkeerd op mijn simpel?


Reageer