Skip to main content
Beantwoord

Ik heb een blokkade voor verbruik buiten de bundel

  • 29 maart 2020
  • 1 reactie
  • 1471 Bekeken

Mart groot

Hoi ik heb na aanleiding van deze sms van jullie een probleem met het bellen naar het buitenland 

Email

Om hogere kosten te voorkomen is je simkaart geblokkeerd voor verbruik buiten de bundel. In onze e-mail lees je hoe je de blokkade kunt opheffen. Groet, Simpel

Ik heb tot vandaag geen email gezien hoe kan ik dit oplossen 

 

Beste antwoord door Joachiem

Hoi @Mart groot balen dat je simkaart geblokkeerd is. Heb je al in je e-mail in de spam box of ongewenste e-mail box gekeken of daar onze e-mail in staat? Zo niet dan adviseer ik je om contact op te nemen met mijn collega’s via hier Zij hebben toegang tot je gegevens en kunnen kijken wat er wellicht mis is gegaan.

Heb je de oplossing? Laat het dan ook vooral hier weten zodat andere klanten ervan kunnen leren. 

Groetjes Joachiem 

Bekijk origineel

1 reactie

Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 354 reacties
  • Antwoord
  • 30 maart 2020

Hoi @Mart groot balen dat je simkaart geblokkeerd is. Heb je al in je e-mail in de spam box of ongewenste e-mail box gekeken of daar onze e-mail in staat? Zo niet dan adviseer ik je om contact op te nemen met mijn collega’s via hier Zij hebben toegang tot je gegevens en kunnen kijken wat er wellicht mis is gegaan.

Heb je de oplossing? Laat het dan ook vooral hier weten zodat andere klanten ervan kunnen leren. 

Groetjes Joachiem 


Reageer