Hoi ik heb na aanleiding van deze sms van jullie een probleem met het bellen naar het buitenland
Email
Om hogere kosten te voorkomen is je simkaart geblokkeerd voor verbruik buiten de bundel. In onze e-mail lees je hoe je de blokkade kunt opheffen. Groet, Simpel
Ik heb tot vandaag geen email gezien hoe kan ik dit oplossen
Beste antwoord door Joachiem
Hoi @Mart groot balen dat je simkaart geblokkeerd is. Heb je al in je e-mail in de spam box of ongewenste e-mail box gekeken of daar onze e-mail in staat? Zo niet dan adviseer ik je om contact op te nemen met mijn collega’s via hier Zij hebben toegang tot je gegevens en kunnen kijken wat er wellicht mis is gegaan.
Heb je de oplossing? Laat het dan ook vooral hier weten zodat andere klanten ervan kunnen leren.
Hoi @Mart groot balen dat je simkaart geblokkeerd is. Heb je al in je e-mail in de spam box of ongewenste e-mail box gekeken of daar onze e-mail in staat? Zo niet dan adviseer ik je om contact op te nemen met mijn collega’s via hier Zij hebben toegang tot je gegevens en kunnen kijken wat er wellicht mis is gegaan.
Heb je de oplossing? Laat het dan ook vooral hier weten zodat andere klanten ervan kunnen leren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.