ik wil graag mijn simkaart langer dan een maand van te voren ontvangen omdat ik precies op de datum dat mijn andere KPN abonnement afloopt, ik in het buitenland moet zijn. Is het mogelijk om bijvoorbeeld augustus (3 maanden voor abonnement switch) een inactieve kaart te ontvangen zodat ik deze gelijk al mee kan nemen
Vervroegd simkaart ontvangen
Beste antwoord door Phil
Goedemiddag
Leuk om te zien dat je de weg naar onze Community hebt gevonden, welkom!
We versturen de simkaart binnen twee werkdagen nadat je bestelling is afgerond, de bestelling is afgerond op het moment dat je de eerste betaling hebt verricht. In het geval van nummerbehoud is het zo dat we in overleg gaan met je huidige provider om tot een overstapdatum te komen. Op die datum worden je simkaart en abonnement automatisch geactiveerd. Mocht die overstapdatum niet uitkomen dan heb je de mogelijkheid om de overstapdatum uit te stellen. Voor de activatie van de simkaart is het overigens zeer wenselijk om in Nederland te zijn zodat je verbinding met het Nederlandse netwerk kan maken. In het buitenland kunnen we je verbinding niet garanderen en bestaat er de mogelijkheid dat je overstap om die reden niet vlekkeloos verloopt via een buitenlands netwerk.
Groetjes,
Phil
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.