Heb nieuwe telefoon gekocht simkaart wordt niet herkent/werkt niet.
Heb nieuwe simkaart besteld daarna zie ik dat ik 15 euro moet betalen?
Hij is niet kwijt of gestolen.
Kaart werkt niet?
Heb nieuwe telefoon gekocht simkaart wordt niet herkent/werkt niet.
Heb nieuwe simkaart besteld daarna zie ik dat ik 15 euro moet betalen?
Hij is niet kwijt of gestolen.
Kaart werkt niet?
Beste antwoord door Mila
Hoi
Balen dat de simkaart niet lijkt te werken in je nieuwe toestel.
Heb je de simkaart reeds in een ander toestel getest? Het kan namelijk zo zijn dat het probleem niet aan de simkaart ligt, als je hier nooit eerder problemen mee hebt ervaren.
Ook adviseer ik je om eerst contact op te nemen met onze klantenservice, alvorens een nieuwe simkaart te bestellen.
Als het probleem niet is opgelost, neem dan gerust contact met ons op.
Groetjes,
Mila
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.