Ik heb een telefoonnummer gekregen van simpel.nl maar de simkaart die opgestuurd is heeft een ander nummer (de laatste 2 cijfers matchen niet).
Dus activeren lukt niet.
Hoe krijg ik dit opgelost? Hoe kom ik in contact met de klantenservice?
Ik heb een telefoonnummer gekregen van simpel.nl maar de simkaart die opgestuurd is heeft een ander nummer (de laatste 2 cijfers matchen niet).
Dus activeren lukt niet.
Hoe krijg ik dit opgelost? Hoe kom ik in contact met de klantenservice?
Beste antwoord door lien.brand
Beste Phil,
bedankt voor je antwoord. Ik heb zelf uiteindelijk het 06 nummer gevonden om met jullie te kunnen chatten. Na veel gepingpong gaf Simpel toe een fout gemaakt te hebben. Ik had een nieuw telefoonnummer aangevraagd en gekregen. De bijhorende simkaart die toegestuurd werd klopte echter niet. Daar stond weer een ander mobiel nummer op (geeft niet was het eerste antwoord via de whatsapp). De laatste 4 cijfers van het simkaartnummer passen niet bij het nieuwe GSM nummer van mijn nieuwe telefoonnummer. Uiteindelijk na veel gepingpong werd dit toegegeven. Een nieuw GSM kaart zou worden opgestuurd. Hopelijk ontvang ik dat vandaag.
mvg,
Lien
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.