Skip to main content
Beantwoord

afzien van verlenging contract Simpel

  • 7 december 2019
  • 2 reacties
  • 258 Bekeken

Kesiric

Beste heer mevrouw,

 

Ik zie af van deze verlenging. Mijn zoon welke mijn abonnement gebruikt heeft abusievelijk de abonnement verlengd.

 

Met vriendelijke groet,

 

M. Celik

Beste antwoord door Joachiem

Hoi Kesiric, bedankt voor je berichten.

Ik adviseer je om even contact op te nemen met mijn collega 's van de klantenservice via www.simpel.nl/contact Vanuit hier heb ik geen inzage in abonnementsgegevens.

Mooie dag gewenst en stel gerust nog een vraag!

Groetjes Joachiem

Bekijk origineel

2 reacties

Kesiric
  • Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 7 december 2019

Zonder mijn toestemming. Ik heb een abonnement voor hem afgesloten welke hij via de app beheerd en nu heeft hij zonder mijn toestemming de simonly verlengd met 2 jaar en een veel hoger tarief. Hij is 15 jaar 😤


Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 354 reacties
  • Antwoord
  • 9 december 2019

Hoi Kesiric, bedankt voor je berichten.

Ik adviseer je om even contact op te nemen met mijn collega 's van de klantenservice via www.simpel.nl/contact Vanuit hier heb ik geen inzage in abonnementsgegevens.

Mooie dag gewenst en stel gerust nog een vraag!

Groetjes Joachiem


Reageer