Waarom betaal ik 10.86 euro per maand in plaats van 10.00 euro op jullie web-site staat ook nog steeds 10.00 euro. Is dat om dat ik nog vaste klant bent en toch niets aan mijn contract kan veranderen of opzeggen ivm boete of is het een foutje. Mijn buren betalen nog steeds 10.00 euro.
Hoger factuurbedrag
Beste antwoord door Damien
Hi
Welkom op onze community!
De verhoging in jouw abonnement heeft te maken met de inflatiecorrectie die wij hebben toegepast. Hierover ben je ingelicht in de factuurmails van december en januari. Simpel is eenmaal per jaar gerechtigd om de prijzen van lopende abonnementen te verhogen i.v.m. inflatie. De inflatiecorrectie is ook opgenomen in onze algemene voorwaarden.
Inflatie wordt achteraf berekend. Vorig jaar heb jij voor je bundel de actieprijs betaald. Klanten die nu lid worden, betalen dit jaar nog het actietarief. Stel komend jaar word de inflatie berekend op 8.6%, zullen alle klanten die in 2023 een contract hebben aangesloten, achteraf ook de inflatiecorrectie als toeslag krijgen.
Voor meer informatie over de inflatiecorrectie verwijs ik je graag door naar onze community pagina over deze inflatiecorrectie.
Groet, Damien
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.