Gisteren kreeg ik ineens een melding dat mijn volledige data verbruikt is, was thuis en volledig op de wifi en heb mijn telefoon alleen gebruikt om een paar appjes te versturen!! 5000mb in 1 dag!!! Ben al jaren klant bij Simpel en heb dit nog nooit meegemaakt. Graag ontvang ik mijn volledige specificatie waar alles op staat. En niks wegens privacy mogen we dat niet delen…. Het gaat om mijn eigen abonnement dus dit is waar we recht op hebben bij Simpel als klant ! Verklaar het maar…. Mijn telefoon verklaart wat anders…. Dus….
Zonder verklaring gaan we het abonnement vroegtijdig beëindigen en daar gaan jullie dan zeker geen kosten voor verrekenen!!!!!!
Graag ontvang ik morgen een belletje vanuit Simpel hoe we dit op gaan lossen. Een mail waarin staat als u €40,- aanbetaalt op uw volgende factuur dan heffen we de blokkering op. Wat een bullshit 😡😡😡 Weet je wat het mooiste is, na een vermelding op mijn Facebook zie ik dat talloze mensen hier de dupe van zijn! Dus we zijn niet de enige hier……