Skip to main content
Beantwoord

Buiten bundel kosten voor internet gebruik

• 3 februari 2025
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Beste, 

Ik heb afgelopen week tot volle tevredenheid mijn simpel data abonnement gebruikt i.c.m. met een MiFi router. Hierdoor kon ik perfect onderweg werken. 

Tot zover het positieve nieuws, wat mij vanochtend tegenviel was dat ik bij controle in de portal zag dat ik EUR32 extra moet betalen voor het overschrijden van het bundel limiet. Omdat het een MIFI router is krijg ik hier geen SMS berichten op, ook wordt er niets in de portal aangegeven terwijl ik deze meerdere keren per dag heb gecontroleerd. 

Dit valt mij erg tegen, op deze manier wordt je haast verplicht het plafond in te stellen. Kunnen jullie niet ook een bericht per mail sturen wanneer de bundel wordt overschreden? 

Groet,

Roel

Beste antwoord door R.V

Goedemiddag ​@Rver89 

Welkom op onze Community!

Ik snap dat je hiervan bent geschrokken, mocht je geen sms'jes kunnen ontvangen dan kan je jou verbruik in de gaten houden via jouw simpel account. Bij Simpel wordt het internetverbruik op één dag, verdeeld in vier blokken van 6 uur. Dit worden de datasessies genoemd en deze sessies lopen van:

0.00 uur tot 5.59 uur

6.00 uur tot 11.59 uur

12.00 uur tot 17.59 uur

18.00 uur tot 23.59 uur

Helaas kunnen wij geen waarschuwing berichtjes versturen per mail. Om buiten de bundel kosten te voorkomen, adviseer ik toch om een plafond aan te zetten. Voor de huidige buitenbundelkosten die al in rekening zijn gebracht, kijk ik graag met je mee of je in aanmerking komt voor onze coulanceregeling. Je mag mij hiervoor een privébericht sturen met je gegevens, dan kijk ik uiteraard graag met je mee of hierin nog wat mogelijk is, ook kan je op andere manieren contact opnemen met onze klantenservice hierover. https://www.simpel.nl/klantenservice/contact 

Groet,

Renaat

Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 30 reacties
  • Antwoord
  • 4 februari 2025

Goedemiddag ​@Rver89 

Welkom op onze Community!

Ik snap dat je hiervan bent geschrokken, mocht je geen sms'jes kunnen ontvangen dan kan je jou verbruik in de gaten houden via jouw simpel account. Bij Simpel wordt het internetverbruik op één dag, verdeeld in vier blokken van 6 uur. Dit worden de datasessies genoemd en deze sessies lopen van:

0.00 uur tot 5.59 uur

6.00 uur tot 11.59 uur

12.00 uur tot 17.59 uur

18.00 uur tot 23.59 uur

Helaas kunnen wij geen waarschuwing berichtjes versturen per mail. Om buiten de bundel kosten te voorkomen, adviseer ik toch om een plafond aan te zetten. Voor de huidige buitenbundelkosten die al in rekening zijn gebracht, kijk ik graag met je mee of je in aanmerking komt voor onze coulanceregeling. Je mag mij hiervoor een privébericht sturen met je gegevens, dan kijk ik uiteraard graag met je mee of hierin nog wat mogelijk is, ook kan je op andere manieren contact opnemen met onze klantenservice hierover. https://www.simpel.nl/klantenservice/contact 

Groet,

Renaat

Reageer