Skip to main content
Beantwoord

deal

  • September 17, 2025
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Krijg verlengdeal aangeboden van 2 jaar 2gb voor 5 euro. Maar in verlengscherm ontbreekt die optie. Dus jullie vertellen toch sprookjes... Hoe nu verder?

Beste antwoord door Raveena

Beste ​@Gerrit van Leyenhorst 

Dank je wel voor je bericht. We begrijpen dat het verwarrend kan zijn als je online of via andere kanalen een aanbieding ziet die aantrekkelijk lijkt, maar die vervolgens niet beschikbaar is bij verlengen. Dat kan frustrerend zijn, zeker als je al langere tijd klant bent en op een goede deal hoopt.

De aanbiedingen die je noemt behoren op dit moment niet tot de verlengacties. Sommige deals zijn specifiek bedoeld voor nieuwe klanten of worden via bepaalde kanalen aangeboden, waardoor ze niet altijd beschikbaar zijn voor verlenging. Dat zorgt soms voor misverstanden, en dat spijt ons.

We willen je graag duidelijkheid geven over wat er voor jou mogelijk is. Omdat we via dit platform geen toegang hebben tot je persoonlijke gegevens, kunnen we je situatie hier niet goed beoordelen. Wil je daarom rechtstreeks contact met ons opnemen, dan kijken we graag met je mee en zoeken we samen naar een passend aanbod.

Fijn dat je dit laat weten en we helpen je graag verder!

Met vriendelijke groet, 

Raveena

Simpel 

 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 17, 2025

Beste ​@Gerrit van Leyenhorst 

Dank je wel voor je bericht. We begrijpen dat het verwarrend kan zijn als je online of via andere kanalen een aanbieding ziet die aantrekkelijk lijkt, maar die vervolgens niet beschikbaar is bij verlengen. Dat kan frustrerend zijn, zeker als je al langere tijd klant bent en op een goede deal hoopt.

De aanbiedingen die je noemt behoren op dit moment niet tot de verlengacties. Sommige deals zijn specifiek bedoeld voor nieuwe klanten of worden via bepaalde kanalen aangeboden, waardoor ze niet altijd beschikbaar zijn voor verlenging. Dat zorgt soms voor misverstanden, en dat spijt ons.

We willen je graag duidelijkheid geven over wat er voor jou mogelijk is. Omdat we via dit platform geen toegang hebben tot je persoonlijke gegevens, kunnen we je situatie hier niet goed beoordelen. Wil je daarom rechtstreeks contact met ons opnemen, dan kijken we graag met je mee en zoeken we samen naar een passend aanbod.

Fijn dat je dit laat weten en we helpen je graag verder!

Met vriendelijke groet, 

Raveena

Simpel