Skip to main content
Beantwoord

Hoe snel simkaart in huis?


Hendrik Jan

Als ik nu een simonly abonnement bestel, wanneer heb ik dat dan in huis?

Beste antwoord door JasperDL

Beste @Hendrik Jan, bedankt voor je interesse!

Wanneer de bestelling betaald is, verzenden wij de simkaart direct per post. Dat betekent dat hij ongeveer na 2 werkdagen bij jou bezorgd kan worden.

Een fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Jasper

Simpel

Bekijk origineel

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 60 reacties
  • Antwoord
  • 24 juli 2023

Beste @Hendrik Jan, bedankt voor je interesse!

Wanneer de bestelling betaald is, verzenden wij de simkaart direct per post. Dat betekent dat hij ongeveer na 2 werkdagen bij jou bezorgd kan worden.

Een fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Jasper

Simpel


Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 6 reacties
  • 2 januari 2024

Als het niet aankomt, is er dan een manier om het opnieuw te verzenden?


Damien
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 135 reacties
  • 2 januari 2024

Hi @Medo8158 

 

Als jouw simkaart niet arriveert binnen 5 werkdagen, kan je even contact opnemen, dan sturen mijn collega's een nieuwe naar je op. Controleer ook even in Mijn Simpel of jouw adres klopt! Bestel zelf geen nieuwe simkaart via Mijn Simpel, aangezien dat €15 kost, en dat zou zonde zijn.

 

Een gelukkig nieuwjaar toegewenst!

 

Groet, Damien
Simpel


Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 6 reacties
  • 8 januari 2024

Het adres klopt, en tot nu toe heb ik de kaart niet ontvangen. Ik heb meer dan eens contact met ze opgenomen, en elke keer als ik een nieuwe afspraak maak, komt er niets aan.


Janine
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 254 reacties
  • 9 januari 2024

Hey @Medo8158 

Wat vervelend dat je de simkaart maar niet ontvangt. 

Ergens moet het misgaan, krijg je vaker problemen met post? 

Kan je nogmaals contact opnemen en laten controleren of je adres klopt etc.? 

Het enige probleempje, wat handig is om te weten voor andere klanten: stel sim 1 is vertraagd en we sturen sim 2, vervolgens komt sim 1 eerder, die is dan onbruikbaar omdat die wegens veiligheidsredenen wordt geblokkeerd. Daarom kunnen we niet te vroeg een nieuwe sim sturen. 

Fijne dag!

Janine

Simpel


Reageer