Sinds een dikke maand kan ik buiten de deur geen 4G gebruiken, Het tekentje van 4G staat wel bovenin mijn schermpje maar er kan met geen enkele app worden verbonden. Ik ben naar de apple winkel gegaan. Daar is me verteld dat het niet aan het toestel maar aan de provider (abonnement via Simpel) ligt. Het advies was: misschien een nieuwe simkaart... Alle instellingen staan goed en tot voor een dikke maand werkte het perfect... Graag advies
4G-internet werkt niet
Beste antwoord door R.V
Goedemiddag
Wat jammer om te lezen dat je problemen ervaart met je abonnement.
Graag help ik je op weg om dit op te lossen. Volg hiervoor onderstaande stappen:
-
Start je toestel opnieuw op en controleer of je toestel up-to-date is.
-
Controleer of er een storing is in jouw regio via onze dekkingskaart:
🔗 https://www.simpel.nl/netwerk/dekkingskaart -
Controleer of 'Mobiele gegevens' (of 'Mobiele data') aanstaat in de instellingen van je toestel.
-
Log in op je Simpel-account en controleer of internet is ingeschakeld onder het tabblad Instellingen.
-
Kijk in de instellingen van je toestel of er geen datalimiet is ingesteld.
-
Controleer de APN-instellingen. Vaak staan deze standaard op het netwerk van Odido (T-Mobile), maar dit kun je het beste aanpassen naar de juiste instellingen van Simpel. Ons apn is internet.access.nl.
Je kunt de APN-instellingen eenvoudig opnieuw instellen via onze toestelhulp:
🔗 https://www.simpel.nl/klantenservice/toestelhulp
Zoek je toestel op (of een vergelijkbaar model), ga dan naar Internet > Handmatig instellen.
Werken de bovenstaande stappen niet?
Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder via:
📞 088 – 100 5757
💬 WhatsApp, Facebook of X
📩 Alle contactmogelijkheden: www.simpel.nl/klantenservice/contact
We staan voor je klaar! Fijne dag toegewenst.
Groet, Renaat
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.