Ik heb zo juist een Sim only abonnement afgesloten heb alleen een verkeerde mail gestuurd en heb nu geen bevestigs mail gekregen wel betaald.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Okan,
Welkom op onze community en wat leuk dat je een abonnement hebt afgesloten bij Simpel!
Het kan natuurlijk gebeuren dat je een typfoutje maakt.
Om je e-mailadres te wijzigen, vragen we je om ons contactformulier in te vullen en te kiezen voor het onderwerp 'wijzigen persoonlijke gegevens'.
Benoem in het formulier je oude e-mailadres en je nieuwe e-mailadres en voeg een kopie van je legitimatie toe. Zodra wij het formulier hebben ontvangen, zullen we de wijziging doorvoeren.
Mocht je vragen hebben dan kan je natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice
Alvast heel veel plezier met je nieuwe Simpel abonnement ;)
Groet,
Ilan
Welkom op onze community en wat leuk dat je een abonnement hebt afgesloten bij Simpel!
Het kan natuurlijk gebeuren dat je een typfoutje maakt.
Om je e-mailadres te wijzigen, vragen we je om ons contactformulier in te vullen en te kiezen voor het onderwerp 'wijzigen persoonlijke gegevens'.
Benoem in het formulier je oude e-mailadres en je nieuwe e-mailadres en voeg een kopie van je legitimatie toe. Zodra wij het formulier hebben ontvangen, zullen we de wijziging doorvoeren.
Mocht je vragen hebben dan kan je natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice
Alvast heel veel plezier met je nieuwe Simpel abonnement ;)
Groet,
Ilan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.