Beantwoord

Abo afgesloten met verkeerde mail

  • 27 February 2019
  • 1 reactie
  • 225 Bekeken

Ik heb zo juist een Sim only abonnement afgesloten heb alleen een verkeerde mail gestuurd en heb nu geen bevestigs mail gekregen wel betaald.
icon

Beste antwoord door Ilan 28 February 2019, 09:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Okan,

Welkom op onze community en wat leuk dat je een abonnement hebt afgesloten bij Simpel!
Het kan natuurlijk gebeuren dat je een typfoutje maakt.

Om je e-mailadres te wijzigen, vragen we je om ons contactformulier in te vullen en te kiezen voor het onderwerp 'wijzigen persoonlijke gegevens'.
Benoem in het formulier je oude e-mailadres en je nieuwe e-mailadres en voeg een kopie van je legitimatie toe. Zodra wij het formulier hebben ontvangen, zullen we de wijziging doorvoeren.

Mocht je vragen hebben dan kan je natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice

Alvast heel veel plezier met je nieuwe Simpel abonnement ;)

Groet,
Ilan

Reageer