Skip to main content
Antwoord

Abo afgesloten met verkeerde mail

  • February 27, 2019
  • 1 reactie
  • 236 Bekeken

Ik heb zo juist een Sim only abonnement afgesloten heb alleen een verkeerde mail gestuurd en heb nu geen bevestigs mail gekregen wel betaald.

Beste antwoord door Ilan

Hallo Okan,

Welkom op onze community en wat leuk dat je een abonnement hebt afgesloten bij Simpel!
Het kan natuurlijk gebeuren dat je een typfoutje maakt.

Om je e-mailadres te wijzigen, vragen we je om ons contactformulier in te vullen en te kiezen voor het onderwerp 'wijzigen persoonlijke gegevens'.
Benoem in het formulier je oude e-mailadres en je nieuwe e-mailadres en voeg een kopie van je legitimatie toe. Zodra wij het formulier hebben ontvangen, zullen we de wijziging doorvoeren.

Mocht je vragen hebben dan kan je natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice

Alvast heel veel plezier met je nieuwe Simpel abonnement ;)

Groet,
Ilan

1 reactie

Ilan
Community Manager
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 28, 2019
Hallo Okan,

Welkom op onze community en wat leuk dat je een abonnement hebt afgesloten bij Simpel!
Het kan natuurlijk gebeuren dat je een typfoutje maakt.

Om je e-mailadres te wijzigen, vragen we je om ons contactformulier in te vullen en te kiezen voor het onderwerp 'wijzigen persoonlijke gegevens'.
Benoem in het formulier je oude e-mailadres en je nieuwe e-mailadres en voeg een kopie van je legitimatie toe. Zodra wij het formulier hebben ontvangen, zullen we de wijziging doorvoeren.

Mocht je vragen hebben dan kan je natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice

Alvast heel veel plezier met je nieuwe Simpel abonnement ;)

Groet,
Ilan