Wij ervaren nu al voor de vierde dag dat tijdens een gesprek wij de ander niet verstaan door storing op de lijn en het wegvallen van het geluid.
Regelmatig bij het bellen gaat de lijn niet over en bij wel overgaan en opnemen horen wij zoals beschreven bijna niks of geluiden als een robot.
Door ziekte partner is het heel belangrijk om 24 uur bereikbaar te zijn en hebben en nu twee keer tevergeefs contact opgenomen met klantenservice maar door deze storing zeer hinderlijk de eerste keer kunnen opmaken tijdens het moeilijke gesprek dat er een onderzoek gestart zou worden en wij via de mail hierover bericht krijgen. Tot heden niet eens een bevestiging hierover.
Woensdag opnieuw gebeld maar door de storing weer met veel moeite gevraagd of de medewerker ons wou terugbellen om via ons nummer die ik tijdelijk heb doorgeschakeld naar een ander nummer in een normaal gesprek te kunnen overleggen hoe of wat.
Een paar keer herhaald of hij mij terug kon bellen en dat bevestigt gekregen dat hij dit zal doen binnen een paar minuten. Helaas maar niet terug gebeld door deze medewerker.
Nu dus dag vier storing netwerk geen vermelding storing op internet niet terugbellen geen bevesteging onderzoek.
Nu dan maar op deze manier kijken of iemand ons gaat helpen.
Mvg