Beantwoord

Al vier dagen storing tijdens bellen

  • 4 February 2021
  • 6 reacties
  • 207 Bekeken

Wij ervaren nu al voor de vierde dag dat tijdens een gesprek wij de ander niet verstaan door storing op de lijn en het wegvallen van het geluid.

Regelmatig bij het bellen gaat de lijn niet over en bij wel overgaan en opnemen horen wij zoals beschreven bijna niks of geluiden als een robot.

Door ziekte partner is het heel belangrijk om 24 uur bereikbaar te zijn en hebben en nu twee keer tevergeefs contact opgenomen met klantenservice maar door deze storing zeer hinderlijk de eerste keer kunnen opmaken tijdens het moeilijke gesprek dat er een onderzoek gestart zou worden en wij via de mail hierover bericht krijgen. Tot heden niet eens een bevestiging hierover.

Woensdag opnieuw gebeld maar door de storing weer met veel moeite gevraagd of de medewerker ons wou terugbellen om via ons nummer die ik tijdelijk heb doorgeschakeld naar een ander nummer in een normaal gesprek te kunnen overleggen hoe of wat.

Een paar keer herhaald of hij mij terug kon bellen en dat bevestigt gekregen dat hij dit zal doen binnen een paar minuten. Helaas maar niet terug gebeld door deze medewerker.

Nu dus dag vier storing netwerk geen vermelding storing op internet niet terugbellen geen bevesteging onderzoek.

Nu dan maar op deze manier kijken of iemand ons gaat helpen.

Mvg 

 

icon

Beste antwoord door Mila 4 February 2021, 16:10

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @HansPanningen,

Wat een vervelende situatie!

Ik kan begrijpen dat het ontzettend belangrijk is om  bereikbaar te zijn in jullie situatie. Vervelend dat je niet bent teruggebeld. Omdat ik geen inzicht heb in jouw gegevens, wil ik je vriendelijk verzoeken om ons een WhatsApp bericht te sturen zodat wij je terug kunnen bellen. Het onderzoek duurt namelijk maximaal 5 werkdagen.

Succes!

Groet,

Mila

 

Reputatie 6

@HansPanningen zou het een optie zijn om bereikbaar te zijn op een ander nummer? Bijvoorbeeld een prepaid nummer met een eenvoudige maar goede gsm waarmee je kunt bellen en sms'en. (2G)

Het is misschien beter dan weer te moeten wachten op de uitkomst van een onderzoek. 

 

Probleem vanaf vandaag spontaan opgelost zonder feedback.

 

Reputatie 2
Badge +8

@HansPanningen,

Fijn dat het probleem is opgelost. Als het goed is, zou je nu wel een terugkoppeling hebben moeten ontvangen van mijn collega's.

Mochten er in de toekomst vragen zijn, kan je altijd opnieuw contact opnemen met de klantenservice. 

Groet,

Mila

Wordt er net aangebeld en krijgen wij een prachtig boeket bloemen met excuses van Simpel voor de ongemakken tijdens de storing.

Heel netjes afgehandeld en nogmaals bedankt.

 

Groet Hans en Ilja

Reputatie 2
Badge +8

Leuk om te lezen dat je het gebaar waardeert en wederom excuses voor het ongemak, @HansPanningen.

Geniet van de bloemen!

Groet,

Mila

Reageer