Skip to main content
Antwoord

alarmnummer

• June 17, 2025
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Nel Harms

Ik kan alleen alarmnummer bellen met mijn artfone mobiel

Beste antwoord door Sevn

Hi ​@Nel Harms

Bedankt voor je bericht en goed dat je dit aankaart. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je met je mobiele telefoon alleen het alarmnummer kunt bellen. Dit kan verschillende oorzaken hebben, bijvoorbeeld een simkaart die niet goed is geplaatst of dat de telefoon de simkaart niet herkent.

Ik raad aan om eerst de simkaart uit de telefoon te halen, even schoon te maken en opnieuw te plaatsen. Controleer ook of je simkaart in een andere telefoon wel werkt. Zo kun je uitsluiten of het aan de simkaart of de telefoon ligt.

Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan kijken we graag verder met je mee.

Groet,

Bryan

2 reacties

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • June 26, 2025

Hi ​@Nel Harms!

Wat vervelend dat je alleen alarmnummers kan opbellen met je mobiel. Ik kijk dit graag grondig voor je na. Zou je ons een privébericht kunnen sturen, zodat ik je gerichter kan helpen? Vermeld dan alvast jouw 06-nummer, achternaam, geboortedatum en postcode + huisnummer. Ik kijk uit naar je reactie met deze gegevens. Alvast bedankt!

Groet,
Bryan

Sevn
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 15, 2025

Hi ​@Nel Harms

Bedankt voor je bericht en goed dat je dit aankaart. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je met je mobiele telefoon alleen het alarmnummer kunt bellen. Dit kan verschillende oorzaken hebben, bijvoorbeeld een simkaart die niet goed is geplaatst of dat de telefoon de simkaart niet herkent.

Ik raad aan om eerst de simkaart uit de telefoon te halen, even schoon te maken en opnieuw te plaatsen. Controleer ook of je simkaart in een andere telefoon wel werkt. Zo kun je uitsluiten of het aan de simkaart of de telefoon ligt.

Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan kijken we graag verder met je mee.

Groet,

Bryan