Beantwoord

Bel overlast

  • 20 July 2020
  • 3 reacties
  • 512 Bekeken

sinds afgelopen vrijdag ontvang ik dagelijks 10 tot 15 meldingen in mijn telefoon van nummers met de melding oproep gemist terwijl ik niet gebeld ben en ook wordt ik vaak gebeld door vreemde mensen die dan zeggen dat ze terugbellen omdat ik ze gebeld zou hebben terwijl dat niet het geval is 

vraag wat is hier aan te doen??? 

icon

Beste antwoord door Phil 22 July 2020, 11:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @anja1966!

Dat klinkt allebei niet heel erg prettig zeg!

Met betrekking tot het aantal oproepen die je krijgt is het mogelijk om onderzoek te doen aan de hand van een officiële overlastmelding waar we je een formulier voor kunnen toesturen. Belangrijk daarbij is wel dat je minimaal 3 gesprekken hebt beantwoord zodat er concrete netwerkgegevens beschikbaar zijn.

Met het oog op de situatie waarbij mensen aangeven dat jij hun hebt gebeld raad ik je aan om aan die personen te vragen wanneer jij hun gebeld zou moeten hebben volgens hun gegevens. Voor ons zijn de volgende gegevens daarbij van belang: datum en tijdstip van het gesprek en het telefoonnummer van de andere partij. Aan de hand van die gegevens en verder intern onderzoek kijken we vervolgens naar de mogelijkheden.

Wil je vanwege bovenstaande contact met ons opnemen? Dan gaan we zo snel mogelijk samen op zoek naar oplossingen.

Groetjes,

Phil

Simpel doet vrijwel niets met de aanvraag van zo'n onderzoek. Ben al tijden bezig, maar ik moet het via de officier van justitie spelen, omdat mijn eigen provider te laks is en niet opkomt voor haar eigen klanten. 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Ma Ris,

 

In dit topic heb ik een reactie gegeven op je antwoord. Kun je deze doornemen?

 

Groet, Charlie

Simpel