Beantwoord

ik ervaar overlast

  • 3 July 2021
  • 4 reacties
  • 321 Bekeken

Goedenavond ik wil een nieuwe sim kaart met een andere nummer ik word de hele dag en nacht gebeld 

Het gaat al een paar manden zo door het is in de nacht 

Dat ik om de half word gebeld daarom had ik graag een ander nummer 

icon

Beste antwoord door Mila 5 July 2021, 12:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Je kunt via de klantenservice  een nieuw nummer aanvragen , er zijn wel 15 euro kosten aan verbonden 

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @wanrooij81,

Welkom op onze community!

Ik kan me voorstellen dat dit een ontzettend vervelende situatie is. Gelukkig zijn er wel opties om dit te laten stoppen. In deze topic vind je meer informatie betreft overlast en wat wij vanuit Simpel kunnen doen. Uiteraard kan je ook een nieuw nummer aanvragen wanneer de overlast aanhoudt. Zoals Karin al zei, zijn hier eenmalige kosten aan verbonden en dien je hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice.

Groet,

Mila 

Simpel belooft veel, maar ze lossen helemaal niets op. Ik word echt al tijden gestalkt en ze doen niets met mijn meldingen. Als klant word je gewoon in de steek gelaten.

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Ma Ris,

 

Jammer om te lezen dat je nog steeds gestalkt wordt! 

 

Indien er een aantal oproepen opgenomen zijn, kun je deze via het overlastformulier naar ons toesturen. Zodoende kunnen wij, indien er geen sprake is van wederzijds contact, een waarschuwing laten uitgaan via de provider van de overlastpleger. Indien je na deze melding nog steeds lastig gevallen wordt, raad ik je aan opnieuw contact met ons op te nemen! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer