Beantwoord

Bellen en netwerk geblokkeerd door openstaande factuur

  • 6 August 2019
  • 1 reactie
  • 443 Bekeken

Ik kan niet meer bellen omdat ik een betalingsachterstand heb die ik zojuist heb betaald dus waarom kan ik niet meer bellen?
icon

Beste antwoord door Tess 7 August 2019, 11:10

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8
Hi Daniel!

Welkom op onze community :)

Vervelend dat je geblokkeerd bent!
Mag ik je vragen op welke manier je de betaling gedaan hebt? Mocht je handmatig het bedrag overgemaakt hebben dien je er rekening mee te houden dat deze betaling een langere verwerkingstijd nodig heeft waardoor je niet direct weer aangesloten wordt.

Als je via iDEAL betaald hebt maar de blokkade niet verwijderd is wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.
Wij helpen je dan graag verder.

Groetjes, Tess

Reageer