Beantwoord

Bellen en sms-en zonder internet abo.

  • 12 May 2019
  • 4 reacties
  • 689 Bekeken

Beste mensen,
Omdat ik mijn smartphone de deur uit heb gedaan (te stralingsgevoelig en straks met die 5G wordt dat een grote ramp!), ben ik overgestapt naar een simpel telefoontje voor alleen bellen en sms-en.
Heeft Simpel daar ook een abonnement voor? Of moet daar altijd een internetbundel(tje) bij/ Die heb ik namelijk liever niet, want ik gebruik internet uitsluitend op mijn laptop.
Ik hoor heel graag een reactie.
Fijne avond verder!
Warme groet,
Frea
icon

Beste antwoord door Snowboard 12 May 2019, 20:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Hi Frea,

Het is eigenlijk heel eenvoudig. Alle abonnementen zijn inclusief internet. Heb je een telefoon waarmee je uitsluitend kunt bellen en sms dan gebruik je uitsluitend die onderdelen.

Bedenk wel dat T-Mobile er voor heeft gekozen eind 2020 (15 november) geen 2G meer door te geven.

Simpel maakt gebruik van het T-Mobile netwerk.

Controleer op Vaarwel 2G | T-Mobile of je toestel dan nog zal werken via dat netwerk wil ik je adviseren.

Groet,

Snowboard.

ik woon sinds 3 weken in postcode 5853  en kan vanaf die tijd niet meer bellen en internetten.

als ik 3 km richting 5854 rij kan ik weer alles.

de kaart voor bereik geeft aan dat ik alles moet kunnen maar helaas niet dus.

ik heb al zeker 10 email gestuurd hierover en telkens moste ik de postcode en de nrs en loctaie van nrs en de tijd doorgeven .

ik begin het zo langzaam goed zat te worden en ga overwegen i.v.m dat ze niet kunnen leveren waar ik voor betaal om weg te gaan bij simpel.

kennissen van mij met een kpn abonnement kunnen wel alles en wonen in zelfde postcode 75 meter van ons vandaan .

ook kan ik daar niet bellen met hun mobieltje met mijn simkaart erin.

als ik daar heen ga met mijn mobieltje kan ik ook niet bellen en internetten gewoon waardeloos dus.

wanneer word dit opgelost want ik heb alleen een mobieltje om te bellen en moet nu naar vrienden en bekenden om te kunnen bellen .

ik zou snachts maar een doktor nodig hebben dan heb ik en groot probleem.

hopende dat het binnen 1 week opgelost word anders zeg ik alles op van mijn en mijn echtgenote die ook van simpel heeft

Reputatie 4
Badge +8

Beste @Frans Janssen ,

Zojuist heb ik in het door jou gestarte topic op je situatie gereageerd.

Groetjes,

Phil

Reputatie 4
Badge +4

Bte stralingsgevoelig en straks met die 5G wordt dat een grote ramp!

Je magnetron, computers, TV, zelfs je gewone stroomkabels geven bepaalde vormen van straling af. Zelfs als je ergens in Verweggistan buiten een dekkingsgebied zit, wordt je lichaam elke seconde met miljarden deeltjes uit het heelal gebombardeerd.

Uiteraard zitten er verschillen in de frequenties en vermogens en kunnen bepaalde soorten straling potentieel gevaarlijk zijn. Desondanks is na meer dan 20 jaar 1G/2G nooit gebleken dat er bijvoorbeeld meer soorten kanker voorkomen (even los van huidkanker, wat vooral komt door dom gedrag van zonaanbidders). 3G (UMTS) is er al bijna 20 jaar en ook daarvan is nooit gebleken dat het enige invloed heeft op onze gezondheid. 4G is er natuurlijk pas veel minder lang, maar uit onderzoek is gebleken dat er geen enkele reden is om aan te nemen dat dit gezondheidsproblemen veroorzaakt. De tijd zal het leren, maar de tech-bedrijven hebben er niks aan om ons massaal ziek te maken, want dan verzieken ze letterlijk hun afzetmarkt.

Uiteraard heb je officieel onderzoek en alternatieve bronnen. Ik ben zelf een vrij wetenschappelijk ingesteld persoon en ik geloof pas iets als het bewezen kan worden. Dat neemt niet weg dat je natuurlijk met enige scepsis om kunt gaan met bepaalde zaken. Zo zal ik zelf niet snel naast een zendmast gaan wonen; of het 2, 3 of 5G is boeit me niks, maar de hoeveelheid vermogen die je door je lijf gejaagd krijgt, is gewoon enorm. Totaal niet te vergelijken met de kleine hoeveelheid vermogen bij een 4G toestel dat je op je lijf draagt.

Reageer