Skip to main content

Sinds ongeveer een maand lukt bellen nog zelden. Of er is sprake van een ruis, of ik krijg foutmeldingen. Dit ondanks dat mijn telefoon aangeeft dat er sprake is van volledig bereik. Ook is er niks mis met mijn microfoon want bellen via bijv whatsapp gaat prima. 

Erg vervelend nu in deze Corona en thuiswerk tijd.. Kan dit opgelost worden? De klantenservice kan ik niet bereiken. 

Hoi @Maloukapper1992

wat vervelend! :(

Kan je via WhatsApp contact met ons opnemen? Dan helpen we je graag verder. Als je daarvoor je simkaart alvast in een ander toestel kan testen kunnen we je sneller helpen. :muscle:

Succes!

Groetjes, Alexandra


Ik kan niet naar degene bellende degene kan mij wel bellen. Hoe kan dit?


We hebben allebei een Simpel abbonne


Hoi @karinboekweit klik hier voor de mogelijke oplossing. 

Groetjes Joachiem


Beste Simpel, 

Ik kan maar zeer af en toe bellen. Wanneer ik bel gaat het toestel ook niet over en gebeurt er niks. Daarnaast geven andere aan dat ze mij ook niet kunnen bereiken. Hoe kan dit? Ik zou hier graag zsm een oplossing voor hebben. 

Groetjes, 
Jasmijn


Hoi Jasmijn,

Allereerst welkom op onze Community!

Omdat dit om een specifieke storing gaat, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Er wordt dan aan de hand van een stappenplan gezocht naar de oorzaak van het verminderde bereik

Groetjes,

Houssam


Reageer