Skip to main content

Sinds vorige week kan ik vanaf mijn huistelefoon van Ziggo geen contact krijgen met mijn mobiel gaat direct in gesprek.

Kan wel met mijn mobiel naar mij huistelefoon bellen.

Iedere kan mij bellen en ik kan iedereen bellen.

Wel viel mij vanavond op dat mijn mobiele nummer 1x niet juist werd weergegeven.

 

Ik bel met 06 200 en in scherm stond 06 220?

Weer gebeld en toen stond nummer weer juist.

 

Ziggo heeft al van alles geprobeert omdat de storing alleen vanaf dit adres plaats vindt. HELP

Ha Inkie, prettig dat je hier aanwezig bent.

Dus als ik het goed begrijp ontvang je geen inkomende gesprekken vanaf je huistelefoon? Dat vraagt om actie.
Heb je zin om de volgende stappen door te lopen?

1. Start je telefoon opnieuw op
2. Test de simkaart in een ander toestel
3. Stuur ons de volgende gegevens ook al heb je service (bereik) of niet:
Voorbeeld 1: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 2: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 3: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Merk & Type huidige toestel.
Merk & Type getest toestel.

En de uitslag aan mijn collega’s door te geven via www.simpel.nl/contact? Met deze informatie kunnen de technische boys uit de voeten en nemen zo snel als mogelijk contact met je op.

Groetjes Joachiem


Reageer