Hallo,
ik heb mijn betaalde diensten aan, en ook bellen naar entertainmentnummers. Echter kan ik nog steeds geen 0900 nummers bellen? Terwijl ik alles dus gewoon aan heb staan.
groetjes
Bladzijde 1 / 1
Hi Samira!
Welkom op onze community:)
Wanneer je deze opties beiden aan hebt gezet via je persoonlijke pagina moet het mogelijk zijn om deze diensten te bellen.
Mocht dit niet het geval zijn kun je onderstaande opties proberen.
* Controleer of je een Plafond ingesteld hebt/ heb je het Plafond ingesteld op het zelfde bedrag dan je abonnementskosten is het niet mogelijk om extra kosten te maken.
* Controleer of het nummer wat je probeert te bereiken niet geblokkeerd staat in je toestel.
Mochten deze opties beiden niet werken kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Wij helpen je dan graag verder.
Groetjes Tess
Welkom op onze community:)
Wanneer je deze opties beiden aan hebt gezet via je persoonlijke pagina moet het mogelijk zijn om deze diensten te bellen.
Mocht dit niet het geval zijn kun je onderstaande opties proberen.
* Controleer of je een Plafond ingesteld hebt/ heb je het Plafond ingesteld op het zelfde bedrag dan je abonnementskosten is het niet mogelijk om extra kosten te maken.
* Controleer of het nummer wat je probeert te bereiken niet geblokkeerd staat in je toestel.
Mochten deze opties beiden niet werken kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Wij helpen je dan graag verder.
Groetjes Tess
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.