Beantwoord

bellen smsen en internet

  • 4 March 2020
  • 3 reacties
  • 242 Bekeken

ik woon sinds 3 weken in postcode 5853  en kan vanaf die tijd niet meer bellen en internetten.

als ik 3 km richting 5854 rij kan ik weer alles.

de kaart voor bereik geeft aan dat ik alles moet kunnen maar helaas niet dus.

ik heb al zeker 10 email gestuurd hierover en telkens moste ik de postcode en de nrs en loctaie van nrs en de tijd doorgeven .

ik begin het zo langzaam goed zat te worden en ga overwegen i.v.m dat ze niet kunnen leveren waar ik voor betaal om weg te gaan bij simpel.

kennissen van mij met een kpn abonnement kunnen wel alles en wonen in zelfde postcode 75 meter van ons vandaan .

ook kan ik daar niet bellen met hun mobieltje met mijn simkaart erin.

als ik daar heen ga met mijn mobieltje kan ik ook niet bellen en internetten gewoon waardeloos dus.

wanneer word dit opgelost want ik heb alleen een mobieltje om te bellen en moet nu naar vrienden en bekenden om te kunnen bellen .

ik zou snachts maar een doktor nodig hebben dan heb ik en groot probleem.

hopende dat het binnen 1 week opgelost word anders zeg ik alles op van mijn en mijn echtgenote die ook van simpel heeft

icon

Beste antwoord door Phil 5 March 2020, 13:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Frans Janssen,

Je situatie klinkt zeer vervelend maar ook erg specifiek.

Afgaande op je bericht zijn er zo te lezen al een aantal stappen doorlopen zodat er vervolgens een onderzoek gestart kan worden. In het kader van dat onderzoek heeft de technische dienst specifieke en volledige voorbeelden nodig omdat zij de voorbeelden/gesprekken die jij aanlevert terugzoeken op het netwerk en daarbij kijken naar wat er bij die gesprekken mis gaat. Op basis daarvan wordt ook naar de mogelijke oplossing gekeken.

Indien je reeds volledige voorbeelden hebt aangeleverd zullen we het onderzoek voortzetten. Is dit nog niet het geval dan wil ik je vragen om dat, bij voorkeur telefonisch of per e-mail, alsnog te doen.

Groetjes,

Phil

ik heb hetzelfde probleem als hierboven woon ook in Siebengewald, hoe is dit opgelost ?

Heb sinds 2 weken simpel maar nog steeds geen mobiel internet. 

Zit op app op antwoord van jullie te wachten, vind het niet klantvriendelijk dat je niet gewoon kan bellen met simpel om het probleem te kunnen oplossen ! Graag spoedig jullie reactie……... 

 

Reputatie 2
Badge +2

Bellen

We zijn bereikbaar op 088 100 5757 (normaal tarief). Houd de ID-code bij de hand zodat we je direct kunnen helpen. Je genereert de tijdelijke ID-code in de Mijn Simpel-app bij Mijn gegevens.

Reageer