Beantwoord

beltegoed op, maar ik heb niet gebeld

  • 16 juli 2019
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Beste simpel, Deze zondag zijn al mijn belminuten opgegaan. Ik heb die zondag gefacetimd in de WiFi en ik heb geen 4G gebruikt. Als ik bij mijn telefoon gesprekken ga kijken staat daar dat er geen gesprek is geweest. Ook heb ik geen melding gehad van jullie dat me beltegoed op is. Dus nu moet ik €8.46 betalen voor niks.. hoe kan dit

(Schermprints zijn verwijderd i.v.m. privacy)
icon

Beste antwoord door Youp 18 juli 2019, 09:40

Hallo!

Welkom op onze community!

Uiteraard is het altijd vervelend als er buitenbundelkosten zijn. Facetimen gaat inderdaad via WiFi of 4G. Omdat ik nu geen verdere gegevens van je heb, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega´s kunnen jouw abonnement er gelijk bij pakken en controleren waar de kosten vandaan komen.

Succes!

Groet,

Youp
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +7
Hallo!

Welkom op onze community!

Uiteraard is het altijd vervelend als er buitenbundelkosten zijn. Facetimen gaat inderdaad via WiFi of 4G. Omdat ik nu geen verdere gegevens van je heb, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Mijn collega´s kunnen jouw abonnement er gelijk bij pakken en controleren waar de kosten vandaan komen.

Succes!

Groet,

Youp

Reageer