Skip to main content
Beantwoord

Beperkt ontvangst en kan niet uitbellen

  • 13 februari 2020
  • 3 reacties
  • 173 Bekeken

wheely

Beste simpel, we kunnen al meer dan 2 weken niet uitbellen en zeer slechte gesprekskwaliteit. Het valtt ons op dat meerdere mensen hier ook last van hebben. weet u hier de reden van?

Beste antwoord door Phil

 Goedemiddag @wheely,

Welkom op onze Community!

We kijken graag samen met jou naar een oplossing. In deze topic geeft mijn collega Ilan antwoord op een soortgelijke situatie.

Groetjes,

Phil

Bekijk origineel

Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 14 februari 2020

 Goedemiddag @wheely,

Welkom op onze Community!

We kijken graag samen met jou naar een oplossing. In deze topic geeft mijn collega Ilan antwoord op een soortgelijke situatie.

Groetjes,

Phil


wheely
  • Lezer
  • 14 februari 2020

Ik woon in haaren 5076SJ. mijn vrouw en zoon hebben ook Simpel en ook zij kunnen heel moeilijk uitbellen, duurt erg lang voor er verbinding gemaakt wordt en tijdens gesprek veel storing. Het is mij opgevallen dat meerdere mensen hier last van hebben maar dan met een abonnement van Ben. Ik zelf heb dus het vermoeden dat het probleem bij T-Mobile zitWe hebben het probleem al bijna 3 weken. Op internet kan ik niets vinden over sroringen of werkzaamhrden.


Alexandra
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 17 februari 2020

Hai @wheely!

In dat geval toch even contact opnemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Succes!

Groetjes, Alexandra


Reageer