Beantwoord

Beperkt ontvangst en kan niet uitbellen

  • 13 February 2020
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

Beste simpel, we kunnen al meer dan 2 weken niet uitbellen en zeer slechte gesprekskwaliteit. Het valtt ons op dat meerdere mensen hier ook last van hebben. weet u hier de reden van?

icon

Beste antwoord door Phil 14 February 2020, 15:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

 Goedemiddag @wheely,

Welkom op onze Community!

We kijken graag samen met jou naar een oplossing. In deze topic geeft mijn collega Ilan antwoord op een soortgelijke situatie.

Groetjes,

Phil

Ik woon in haaren 5076SJ. mijn vrouw en zoon hebben ook Simpel en ook zij kunnen heel moeilijk uitbellen, duurt erg lang voor er verbinding gemaakt wordt en tijdens gesprek veel storing. Het is mij opgevallen dat meerdere mensen hier last van hebben maar dan met een abonnement van Ben. Ik zelf heb dus het vermoeden dat het probleem bij T-Mobile zitWe hebben het probleem al bijna 3 weken. Op internet kan ik niets vinden over sroringen of werkzaamhrden.

Reputatie 2
Badge +8

Hai @wheely!

In dat geval toch even contact opnemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Succes!

Groetjes, Alexandra

Reageer