Beantwoord

bereik binnenshuis niet voldoende

  • 20 October 2020
  • 3 reacties
  • 299 Bekeken

Goedemiddag

 

Ik had een mail gekregen dat het nu t mobile wordt aangezien Simpel geen bereik heeft in huis en er bij simpel ook niet gebeld kan worden via Wi-Fi zou ik graag over gezet willen worden naar t mobile die dat wel heeft.

icon

Beste antwoord door Phil 21 October 2020, 16:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Frieda,

Vervelend dat je geen bereik hebt binnenshuis, dat is eigenlijk niet de bedoeling.

Met de overname van T-Mobile verandert er echter voor jou als klant niks. Als Simpel zijnde blijven we een op zichzelf staand bedrijf en een losstaande provider, hierdoor is het niet mogelijk om zomaar over te stappen naar T-Mobile of je abonnement op te zeggen. Een overstap naar T-Mobile zou daarnaast geen oplossing bieden voor de gehele situatie, wij maken namelijk gebruik van het netwerk van T-Mobile. Via hun ervaar je dus hetzelfde, op de optie van het bellen over wifi na.

Heb je al eens overwogen om contact met onze klantenservice te zoeken? Dan kan een van mijn collega's meekijken naar de verbinding op je thuislocatie. Wanneer het nodig blijkt te zijn, kan diezelfde collega een verzoek tot onderzoek indienen zodat we de situatie gedetailleerder kunnen bekijken en een oplossing kunnen bieden. Overigens kan je zelf ook al het een en ander checken, zo kan je het bereik bij jou thuis checken aan de hand van onze dekkingskaart en is het altijd handig om te testen wat jouw simkaart in een andere mobiele telefoon doet. 

Groetjes,

Phil 

Ik heb dus al contact gehad met de klantenservice het antwoordt was vervelend maar wij kunnen hier niets aan doen, dus ik hoop dat er snel bellen via Wi-Fi komt want dit is echt dramatisch😔

Goedemiddag @Frieda,

Wat vervelend dat dit zo is toegezegd. 
Wij vinden het belangrijk dat al onze klanten optimaal gebruik kunnen maken van ons netwerk. 

Ik zou je daarom vriendelijk willen vragen om nogmaals contact met ons op te nemen. 
Mochten wij de storing telefonisch niet kunnen oplossen, dan zullen wij hier een intern onderzoek voor starten. 

Groetjes, 

Lisa
 

 

Reageer