Beantwoord

bereik in Gramsbergen slecht .

  • 17 March 2020
  • 1 reactie
  • 143 Bekeken

Bereik in Gramsbergen geen tot zeer slecht. Meer mensen die ervaring?  Zeg abonnement maar op, heb er zo niets aan.

 

jan hofstede

icon

Beste antwoord door Joachiem 19 March 2020, 14:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Hoi Jan, fijn je te mogen verwelkomen op de Community. 

Zojuist heb ik even op de dekkingskaart gekeken via https://www.simpel.nl/dekkingskaart-netwerk-simpel en ik zie geen storing of slechte dekking.

Zou je de volgende stappen kunnen doorlopen?

1. Start je telefoon opnieuw op
2. Test de simkaart in een ander toestel
3. Stuur ons de volgende gegevens (niet ouder dan 2 dagen) ook al heb je service (bereik) of niet:

Voorbeeld 1: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 2: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 3: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.

Merk & Type huidige toestel.
Merk & Type getest toestel.

En de uitslag aan mij door reactie op dit bericht of aan mijn collega door te geven via www.simpel.nl/contact?

3. is mogelijk. Je kunt de voorbeelden zelf genereren door ingaand of uitgaand een poging te doen. De pogingen kunnen door de technici gezien worden.Zonder deze informatie kan de technische dienst geen verder onderzoek uitvoeren.

Groetjes Joachiem

Reageer