Beantwoord

berichten sturen naar het buitenland

  • 10 December 2019
  • 4 reacties
  • 356 Bekeken

Ik probeer wat maten van me in Amerika te sms’en maar elke keer dat ik een van hun een bericht stuur staat er ‘not delivered’. Kn iemand met dit probleem helpen. Ik heb ongeveer alle mogelijke iPhone instellingen al geprobeerd.

icon

Beste antwoord door Johnny 11 December 2019, 14:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Badge +8

Heb je een plafond ingesteld? Het kunnen diverse redenen zijn waarom het niet lukt. Gooi anders even een hulplijntje uit naar de klantenservice via simpel.nl/contact zij kunnen meer zien en wellicht samen met je kijken wat er mis gaat. 

Badge

Ik kan de 20 ste mijn betaling van 48 euro nog wat betalen maar de volgende betaling gaat volgens mij via mijn bewindvoerder gebeuren anders wil ik een betaling regeling treffen hoop jullie genoeg geïnformeerd te hebben want jullie willen mij de 20 ste afsluiten maar op die dag kan ik pas betalen 

Badge

 en ben blij met jullie en wil mijn abonnement niet verliezen dus hoop dat jullie dit kunnen uitstellen want het is kiele kiele maar computers zijn zo dat snap ik maar hoop. Dat jullie hier iets aan kunnen doen bvd in afwachting van jullie antwoord 

Reputatie 6

@refritc dit forum is niet de aangewezen plaats daarvoor. Even contact leggen met de klantenservice is beter.

Succes!

Reageer