Ik ontvang geen berichten meer van buitenlandse nummers
Hi
Welkom op onze community!
Zou je de volgende stappen door willen lopen? Ik weet dat het veel lijkt, echter is deze informatie nodig voor mijn collega's om eventueel verder onderzoek te doen.
1. Staat er een plafond ingesteld?
2. Start je telefoon opnieuw op
3. Test je simkaart in een ander toestel
4. Om te controleren of het juiste sms centrale nummer ingesteld staat:
Vul de volgende code in **5005*7672+31624000226# en druk op bellen.
Vervolgens verschijnt er een melding dat het sms centrale nummer is ingesteld.
5. Stuur ons de volgende gegevens (NIET) ouder dan 48 uur:
Voorbeeld 1: Datum, tijdstip, nummer waar je naar ge'smst hebt / een sms van ontvangen hebt, postcode waar je op dat moment was
Voorbeeld 2: Datum, tijdstip, nummer waar je naar ge'smst hebt / een sms van ontvangen hebt, postcode waar je op dat moment was
Voorbeeld 3: Datum, tijdstip, nummer waar je naar ge'smst hebt / een sms van ontvangen hebt, postcode waar je op dat moment was
Merk & Type huidige toestel.
Merk & Type getest toestel.
Zou je de uitslag van stap 5 naar ons willen sturen via www.simpel.nl/contact?
Groetjes Damien
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.