Op postcode 4353BP is er een matige dekking voor 4G binnenshuis. Gaat TMobile nog een zendmast bijplaatsen voordat mijn abonnementscontract over 1,5 jaar afloopt, of moet ik dan uitzien naar een andere provider?
Hi
Hinderlijk dat je verbindingsproblemen ervaart.
In algemene zin ziet het netwerk er in dat postcodegebied goed uit. Al kan het bereik per gebied nog uiteenlopen afhankelijk van hoe groot dat gebied is. Op de dekkingskaart zijn in dat postcodegebied voor de aankomende drie maanden geen wijzigingen bekend zie ik. Indien je verbindingsproblemen ervaart is het raadzaam om te checken of dat enkel binnenshuis is of ook direct buiten je woning. Daarnaast is het ook fijn om te testen wat er gebeurt wanneer je de simkaart in een andere telefoon test. Blijf je in beide situaties verbindingsproblemen ervaren dan raad ik je aan om contact met onze klantenservice op te nemen. We kunnen dan namelijk verder onderzoek doen en afhankelijk van de uitkomst een oplossing bieden.
Het uitfaseren van het 2G-netwerk is overigens nog in volle gang. Hierdoor laat het uitfaseren van de 3G-verbinding nog wel even op zich wachten
Groetjes,
Phil
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.