Skip to main content
Antwoord

Foutcode 10 bij SMS versturen

  • January 29, 2020
  • 1 reactie
  • 1186 Bekeken

EvaValxa

Ik zit momenteel in Argentinië (zone 2, op movistar netwerk) en als ik een sms wil versturen krijg ik foutcode 10 te zien. Ik kan dus geen smsjes versturen, wel ontvangen. Hoe los ik dit op? Nummer sms centrale staan goed ingesteld. 

Beste antwoord door Anonymous

Olaa @EvaValxa ,

Helemaal vanuit Argentinië ook welkom op onze Community!

Wel balen dat je geen sms'jes kan versturen Eva. Allereerst betekent foutcode 10 bij het versturen van sms'jes dat er een blokkade is op het netwerk waarmee je bent verbonden. Je kan handmatig een ander netwerk kiezen en voor de ondersteunde diensten per netwerk per land, kan je onze netwerkenlijst raadplegen. Daarnaast is het ook goed om te weten dat het volledige nummer inclusief landnummer (+31 voor Nederlandse nummers) gebruikt dient te worden om vanuit het buitenland te kunnen sms'en. Mocht je dit allemaal hebben geprobeerd en je nog niet kan sms'en, kan je het beste even contact opnemen met de Simpel Klantenservice.

Groetjes, Javier

1 reactie

  • Antwoord
  • January 31, 2020

Olaa @EvaValxa ,

Helemaal vanuit Argentinië ook welkom op onze Community!

Wel balen dat je geen sms'jes kan versturen Eva. Allereerst betekent foutcode 10 bij het versturen van sms'jes dat er een blokkade is op het netwerk waarmee je bent verbonden. Je kan handmatig een ander netwerk kiezen en voor de ondersteunde diensten per netwerk per land, kan je onze netwerkenlijst raadplegen. Daarnaast is het ook goed om te weten dat het volledige nummer inclusief landnummer (+31 voor Nederlandse nummers) gebruikt dient te worden om vanuit het buitenland te kunnen sms'en. Mocht je dit allemaal hebben geprobeerd en je nog niet kan sms'en, kan je het beste even contact opnemen met de Simpel Klantenservice.

Groetjes, Javier