Skip to main content
Beantwoord

geblokkeerd

• October 17, 2025
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Jess Beek

Beste Simpel Klantenservice,

Ik ben momenteel op Curaçao en mijn aansluiting is geblokkeerd wegens opgelopen roamingkosten.

Ik heb gisterochtend een betaling van €40,- gedaan om de blokkade op te heffen, maar ik kan nog steeds niet gebeld worden en zelf bellen.

Zou u kunnen controleren of mijn betaling goed is ontvangen en mijn aansluiting kunnen deblokkeren?

Ik gebruik momenteel alleen wifi, dus telefonisch ben ik niet bereikbaar.

Sinds woensdag vraag ik al hulp aan jullie, rekening gelijk betaald zal binnen 24u opgelost zijn.

Krijg een mail dat ik moet bellen, dat is juist het probleem kan niet bellen en gebeld worden.

Krijg een sms dat het is opgelost, niet dus.

Elke whatsapp ik jullie, geen antwoord.

Mijn geduld is ver op, en vindt de service bar slecht van Bel.Simpel.

Alvast hartelijk dank voor uw hulp en terugkoppeling.

Met vriendelijke groet,

Jess

Beste antwoord door Raveena

Beste, ​@Jess Beek 

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je aansluiting nog steeds geblokkeerd is, ondanks je betaling en eerdere pogingen om contact met ons op te nemen. We begrijpen dat dit erg frustrerend is, zeker als je momenteel alleen via wifi bereikbaar bent.

We willen dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen. Omdat je aangeeft dat je €40,- hebt betaald, willen we graag controleren of deze betaling goed is ontvangen en of de blokkade inmiddels is opgeheven.

Hiervoor vragen we je vriendelijk om via ons contactformulier je betalingsbewijs mee te sturen, samen met je klantnummer of telefoonnummer. 

Onze excuses voor de verwarring rondom de eerdere communicatie. We nemen je melding serieus en zorgen ervoor dat dit zo snel mogelijk wordt opgepakt.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Simpel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 20, 2025

Beste, ​@Jess Beek 

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je aansluiting nog steeds geblokkeerd is, ondanks je betaling en eerdere pogingen om contact met ons op te nemen. We begrijpen dat dit erg frustrerend is, zeker als je momenteel alleen via wifi bereikbaar bent.

We willen dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen. Omdat je aangeeft dat je €40,- hebt betaald, willen we graag controleren of deze betaling goed is ontvangen en of de blokkade inmiddels is opgeheven.

Hiervoor vragen we je vriendelijk om via ons contactformulier je betalingsbewijs mee te sturen, samen met je klantnummer of telefoonnummer. 

Onze excuses voor de verwarring rondom de eerdere communicatie. We nemen je melding serieus en zorgen ervoor dat dit zo snel mogelijk wordt opgepakt.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

Simpel