Beantwoord

geen bereik

  • 24 March 2020
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

als ik telefoon krijg of bel dan valt hij na een paar minuten weg en heb dan geen bereik meer. als ik zelf wil bellen zie je in het scherm dat hij belt maar hij gaat niet over. uw abonnement heb ik sinds januari, geen last gehad maar sinds de corona epidemie is het raak. dit is nu niet makkelijk.  zeker niet omdat ik alleen ben, en een hoge dwars laesie heb. ik kan U niet bellen en een andere logische manier heeft U niet ,om contact met U te maken. dus graag doe  hier snel wat aan...met dank 

icon

Beste antwoord door Houscouss 25 March 2020, 14:10

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @ammetje46,

Welkom op onze Community!

Behoorlijk ongewenste situatie natuurlijk wanneer je niemand kan bereiken en je alleen bent en dat zeker in deze bizarre tijden! Graag wil ik je allereerst aangeven dat omdat veel mensen momenteel thuis werken nu alle mobiele netwerken wat meer belast zijn dan normaal. Dit kan leiden tot het langer opstarten van een telefoongesprek, en soms komt het gesprek zelfs niet tot stand en hoor je piepjes en valt de lijn stil. Alle providers genereren nu dus op het moment meer verkeer waardoor het netwerk wat overbelast kan zijn. Je kan het op sommige momenten nogmaals proberen, eventueel na het herstarten van het telefoontoestel. Wanneer er andere óf meer problemen zijn dan bijvoorbeeld dat het wat langer kan duren voordat een telefoontje aankomt bij de ontvanger, wil ik je graag verzoeken om mij in een privébericht je (mobiele) telefoonnummer door te geven zodat ik je kan terugbellen en je zo snel mogelijk kan helpen met je klacht. Afsluitend wil ik je alleen ook nog aangeven dat onze klantenservice op meerdere manieren is te bereiken.

Groetjes,

Houssam

Reageer