Beste @IDDimitrov-simpel,
Ik begrijp heel goed hoe vervelend het voor je moet zijn dat je sinds de overstap naar 5G vaak geen bereik hebt, zeker in en rond je eigen huis. Het is extra frustrerend als je op een belangrijk moment, zoals het bellen van je moeder, ineens geen netwerk hebt. Dat mag natuurlijk niet de bedoeling zijn, en ik snap dat je hierdoor zelfs overweegt om naar een andere provider over te stappen.
1. Controleer https://www.simpel.nl/dekkingskaart-netwerk-simpel of er op dit moment een storing speelt.
2. Start je telefoon opnieuw op
3. Test de simkaart in een ander toestel
Als dit niet heeft geholpen, volg je stap 4.
4. Stuur ons de volgende gegevens (niet ouder dan 2 dagen) ook al heb je service (bereik) of niet:
Voorbeeld 1: datum, tijdstip, telefoonnummer dat je belt of door opgebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 2: datum, tijdstip, telefoonnummer dat je belt of door opgebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 3: datum, tijdstip, telefoonnummer dat je belt of door opgebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Zou je dit in een privébericht aan me willen terugkoppelen?
Mocht je verdere vragen hebben, laat het me weten. Ik ben er voor je.
Groet,
Sevn