Beantwoord

Gesprek mislukt

  • 17 December 2023
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

Als ik mob bel en er wordt opgenomen, wordt het gesprek na 10 sec verbroken en krijg ik de melding “ gesprek mislukt” . Gebeld worden, geen probleem. Help…..

icon

Beste antwoord door Noor 19 December 2023, 15:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @Jester1100, vervelend om te lezen dat je problemen ervaart.

Heb je al gecontroleerd en of er wellicht sprake is van een storing in jouw omgeving? Dit kan je uiteraard controleren via onze dekkingskaart
Is er geen storing te zien? Dan kan je jouw simkaart even testen in een ander toestel om te controleren en of je dezelfde problemen ervaart. 
Ervaar je niet dezelfde problemen? Dan wordt het probleem door een toestel instelling veroorzaakt. Ervaar je wel dezelfde problemen? Dan is het handig om even contact met ons op te nemen. 
We kijken dan graag intern met je mee naar jouw abonnement naar een passende oplossing. 

Hopelijk is het probleem zo snel mogelijk opgelost! 

Alvast fijne feestdagen gewenst 😊


Ik wens je een fijne dag.

Groet, Noor 
Simpel​​​​​​​

Reageer