Skip to main content
Antwoord

Gesprek valt herhaaldelijk weg

• July 15, 2025
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Charlotte Muthert Wijngaarden

Zowel vanuit de beller als vanuit mij valt tijdens het gesprek elkaar steeds weg. Heel vervelend. Dekking is in orde, netwerk al gereset. Tips? 

Beste antwoord door Raveena

Beste Charlotte,

Tijdens het gesprek hebben zowel u als ik meerdere keren ervaren dat de verbinding wegviel. Dat is natuurlijk heel vervelend, zeker bij een normaal werkend netwerk en goede dekking, zoals bij u het geval lijkt.

We hebben het netwerk inmiddels gereset, maar helaas blijft het probleem zich voordoen. Daarom hierbij enkele aanvullende tips die mogelijk kunnen helpen:

• Controleer of uw toestel de laatste software-update heeft geïnstalleerd.
  • Haal de SIM-kaart eruit, maak deze voorzichtig schoon en plaats hem opnieuw.
  • Reset eventueel de netwerkinstellingen op uw toestel.
  • Probeer te bellen via Wi-Fi, indien beschikbaar op uw toestel.
  • Zet uw toestel kort in vliegtuigmodus en daarna weer uit om de verbinding te vernieuwen.

Houd er ook rekening mee dat fysieke factoren zoals dikke muren of elektronische apparaten invloed kunnen hebben op de kwaliteit van het gesprek.

Mocht het probleem aanhouden, dan raad ik aan om rechtstreeks contact op te nemen. Wellicht is er sprake van een lokale storing of netwerkprobleem waar meer naar gekeken kan worden.

Met vriendelijke groet, 

Raveena 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 15, 2025

Beste Charlotte,

Tijdens het gesprek hebben zowel u als ik meerdere keren ervaren dat de verbinding wegviel. Dat is natuurlijk heel vervelend, zeker bij een normaal werkend netwerk en goede dekking, zoals bij u het geval lijkt.

We hebben het netwerk inmiddels gereset, maar helaas blijft het probleem zich voordoen. Daarom hierbij enkele aanvullende tips die mogelijk kunnen helpen:

• Controleer of uw toestel de laatste software-update heeft geïnstalleerd.
  • Haal de SIM-kaart eruit, maak deze voorzichtig schoon en plaats hem opnieuw.
  • Reset eventueel de netwerkinstellingen op uw toestel.
  • Probeer te bellen via Wi-Fi, indien beschikbaar op uw toestel.
  • Zet uw toestel kort in vliegtuigmodus en daarna weer uit om de verbinding te vernieuwen.

Houd er ook rekening mee dat fysieke factoren zoals dikke muren of elektronische apparaten invloed kunnen hebben op de kwaliteit van het gesprek.

Mocht het probleem aanhouden, dan raad ik aan om rechtstreeks contact op te nemen. Wellicht is er sprake van een lokale storing of netwerkprobleem waar meer naar gekeken kan worden.

Met vriendelijke groet, 

Raveena