Skip to main content

Mijn vrouw (met een Samsung A35) en ik (met een Pixel 7a) zijn beiden klant van Simpel. Sinds enkele weken worden telefoongesprekken continu verbroken. De ene keer na een minuut, de andere keer na een kwartiertje. Op zich is de kwaliteit van de verbinding goed, alleen dus erg onbetrouwbaar. Wij zijn beiden zzp-er. Ik vind het erg irritant dat als ik met een klant aan het bellen ben, ik drie keer moet terugbellen. Ook als je een bedrijf belt en je je eerst door vier keuzemenus hebt geworsteld, je bijna aan de beurt bent en weg is de verbinding... Ik word er Simpel van.

Voor ons een reden om de abonnementen te beindigen. Simpel is niet in staat om hun core business goed uit te voeren. Helaas is het call center continu overbelast, vandaar heb ik maar dit topic aangemaakt. Hopelijk krijg ik een reactie van een medewerker van Simpel.

Nou @Simpel 

28 dagen geleden is dit topic opgesteld, geen enkele reactie te zien. Wat denken jullie zelf, verdient dit een  schoonheidsprijs?

 

 

 

 

 

 

Echt jammer dit. 


Goedemiddag @patrick.hendriks,

 

Allereerst excuses voor de late reactie. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je zolang met een probleem zit en niet verder wordt geholpen.
Ik kijk graag met je mee, om vooralsnog tot een gepaste oplossing te komen. 
Zou je mij een privé-bericht kunnen sturen, zodat ik de abonnementen erbij kan pakken?

 

Groet, Jahduar
Simpel


Reageer