Beantwoord

Het Smsen in Nederland versturen lukt niet.....

  • 20 December 2019
  • 7 reacties
  • 478 Bekeken

Goedendag,

 

Heb nu op 2 diverse telefoons geprobeerd, met het zelfde simkaartje om smsen te versturen,

maar het lukt niet, duurt lang voordat ie het verstuurd, maar dan opeens geeft ie aan, bericht verzonden mislukt…….. zijn nummers in nederland, waar ik het naar toe stuur, dit probleem heb ik sinds gisteren….. vandaag nieuwe telefoon gekocht en doet ie het dus ook bij…..

Ik kan wel smsen ontvangen en kan gewoon bellen en gebeld worden.

 

Wie o Wie kan me helpen, waar ligt dit aan?

icon

Beste antwoord door Joachiem 23 December 2019, 12:17

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedendag, 

Dat is niet leuk. Heb je de SMS centrale al juist ingesteld? Zie deze post eerder in het jaar: https://community.simpel.nl/bellen-sms-10/sms-centrale-nummer-instellen-werkt-niet-1100

Een fijne kerst gewenst!

Groetjes Joachiem

hai

 

dank je wel, ga het zo eens proberen….

 

had centrale gebeld van simpel, moest ##21 uitproberen, maar dat heeft niet gewerkt,

zo dat van jou eens proberen anders weer met hun bellen……

 

Heb altijd kunnen smsen en opeens deed ie het niet meer….. we gaan het proberen, dank je wel

 

groetjes

Reputatie 2
Badge +8

@Kreeft laat je oplossing hier ook even weten aub zodat we elkaar met zijn allen helpen 

Groetjes Joachiem

Hai

 

tot op heden nog geen oplossing, heb nog met klantenservice gebeld en zij hebben het doorgegeven

aan de technische dienst, zij gaan binnen 5 werkdagen contact opnemen, dus afwachten.

 

Fijne feestdagen.

 

Groetjes

Hoi ik ervaar zelfde maar kan ook niet bellen of gebeld worden, opnieuw opstarten regelmatig gedaan, heb genoeg tegoeden, enige wat werkt is what'sup en facebook. al va 23dec!!!

Ik weet dat je hier niets aan hebt Kreeft, maar wilde t ff melden. Had ik al gedaan via een eigen topic maar daar reageert niemand!:joy: HELP

Reputatie 2
Badge +8

@CharLin Zoek niet langer! www.simpel.nl/contact is je antwoord. Daar hebben ze een speciaal stappenplan om je goed van dienst te kunnen zijn.

Groetjes Joachiem 

Hai Charlin,

 

dank je wel voor het doorgeven….

heb voor mijn ouders een nokia, alleen voor te bellen en te smsen….

 

groetjes

Reageer