Beantwoord

Ik ervaar een slechte telefonie verbinding

  • 18 november 2019
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Sinds start van mijn abonnement heb ik al problemen met mijn telefonie verbinding in mijn huis en omgeving 

Telefoon (IPhone)  eerst vervangen, probleem niet verholpen. Inmiddels weer een andere telefoon maar lost niets op. Met mijn vorige provider Tele2 geen problemen gehad.

ik heb minimaal 6x een incident gemeld en voorbeelden aangeleverd. Het probleem is niet verholpen. Vervolgens heb ik gevraagd om mij over te laten gaan naar een andere provider (eventueel met afkoop!). Maar hier kriig ik geen akkoord op!

icon

Beste antwoord door Youp 20 november 2019, 10:00

Hallo @LindaCN,

 

Wat vervelend om te lezen dat je problemen hebt met je verbinding.

 

Ik raad je aan om toch opnieuw contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice. Wellicht kunnen zij samen met jou andere stappen doorlopen om tot een oplossing te komen.

 

Succes!

 

Groet,

 

Youp

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8

Hallo @LindaCN,

 

Wat vervelend om te lezen dat je problemen hebt met je verbinding.

 

Ik raad je aan om toch opnieuw contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice. Wellicht kunnen zij samen met jou andere stappen doorlopen om tot een oplossing te komen.

 

Succes!

 

Groet,

 

Youp

Reageer