Hallo ik heb de laatste tijd slecht ontvangst met mijn telefoon. Ik heb vaak geen 4g en geen bereik. Ook kan ik niet bellen. Er komt dan een melding: niet aangemeld bij netwerk. Heeft iemand een manier waarmee dit opgelost kan worden?
Hi
Wat vervelend dat je slecht bereik ervaart.
Heb je onze dekkingskaart al geraadpleegd? Hier kan je inzien hoe de dekking op jouw locatie(s) is.
Mochten er werkzaamheden worden verricht op jouw locatie, dan zou dit de oorzaak kunnen zijn van dit probleem.
Daarnaast is het raadzaam om de simkaart in een ander toestel te testen. Mocht de verbinding wel goed zijn in het andere toestel, dan is het aannemelijk dat je toestel de oorzaak is.
Als je in het alternatieve toestel wel dezelfde problemen ervaart, dan wil ik je vragen om even contact met ons op te nemen. Dan pakken we je abonnement erbij en kijken we samen naar de mogelijke oorzaak en de oplossing.
Groet,
Lisa
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.