Skip to main content
Antwoord

Ik heb een slechte verbinding tijdens het bellen.

  • April 29, 2021
  • 1 reactie
  • 171 Bekeken

1. Als ik een verbinding start om te bellen of voicemail te luisteren, is er iedere keer 1 of 2 seconden niets te horen.

2. Van degenen die ik bel hoor ik bijna altijd dat een deel van wat ik zeg wegvalt.

Wat is er aan de hand en hoe kan dit worden opgelost? Bij Telfort/KPN nooit last van gehad.

Beste antwoord door Anonymous

Hi @Emile

Fijn dat je de weg naar onze Community hebt gevonden! 

Wat een vervelende situatie dat je telefonisch slecht verstaanbaar bent. 
Heb je onze dekkingskaart al bekeken? Mochten er werkzaamheden worden verricht op jouw locatie(s), dan zou dit de oorzaak van het probleem kunnen zijn. 

Als dit niet het geval is, neem dan even contact met ons op. Aan de hand van een stappenplan kunnen we kijken of we dit probleem samen kunnen oplossen. 
Mochten we het probleem niet kunnen oplossen, dan zetten wij dit door naar onze specialist om een onderzoek te starten. 

Je mag ons uiteraard ook een e-mail sturen met je persoonsgegevens. 
Er wordt dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met je opgenomen. 

Groetjes, 

Lisa

 

1 reactie

  • Antwoord
  • April 30, 2021

Hi @Emile

Fijn dat je de weg naar onze Community hebt gevonden! 

Wat een vervelende situatie dat je telefonisch slecht verstaanbaar bent. 
Heb je onze dekkingskaart al bekeken? Mochten er werkzaamheden worden verricht op jouw locatie(s), dan zou dit de oorzaak van het probleem kunnen zijn. 

Als dit niet het geval is, neem dan even contact met ons op. Aan de hand van een stappenplan kunnen we kijken of we dit probleem samen kunnen oplossen. 
Mochten we het probleem niet kunnen oplossen, dan zetten wij dit door naar onze specialist om een onderzoek te starten. 

Je mag ons uiteraard ook een e-mail sturen met je persoonsgegevens. 
Er wordt dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met je opgenomen. 

Groetjes, 

Lisa