Beantwoord

Ik heb in huis geen verbinding met het netwerk. van Simpel

  • 21 October 2019
  • 1 reactie
  • 253 Bekeken

Sinds wij nu 1 week bij Simpel zitten heb ik geen service meer in huis. Buitenshuis lukt het wel. Toetel gereset. Sim in ander toestel gedaan. Alles zonder resultaat. Ik mag er toch vanuit gaan dat het goed moet werken. Heb geen ander abonnement genomen om niet bereikbaar te zijn. Weet iemand wat er aan de hand is? En wat kan Simpel hier aan doen? 
 

groetjes Sonja

icon

Beste antwoord door Joachiem 22 October 2019, 13:00

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Hoi Sonja,

bedankt voor je bericht en welkom op de Community.

Vervelend dat je geen service hebt in huis. Heb je al eens op de dekkingskaart gekeken? https://www.simpel.nl/dekkingskaart-netwerk-simpel

Mocht er geen storing zijn dan verzoek ik je om contact te maken via simpel.nl/contact

Mijn collega’s hebben een stappenplan waarmee naar een oplossing toegewerkt kan worden.

Groet,

Joachiem

Reageer