Hallo ik wil bellen maar kan naar geen een nummer bellen
Bladzijde 1 / 1
Hoi,
Vervelend dat je problemen met bellen ervaart! Heb je eerder wel kunnen bellen, of is dit een nieuw abonnement? Ik adviseer om eerst te toestel een keer opnieuw op te starten. Verder kan je de volgende punten nog controleren op je Mijn Simpel account en in de instellingen van je telefoon:
- Heb je het Plafond of Gebruikslimiet bereikt?
- Staan er instellingen op Mijn Simpel geblokkeerd?
- Staan er doorschakelingen in je toestel actief, staat je toestel op 'niet storen' of zijn er andere instellingen in je toestel die niet goed staan?
- Is er sprake van een betaalachterstand?
- Controleer de dekkingskaart op een storing of werkzaamheden op jouw locatie
- Doet de simkaart het wel in een ander toestel?
Als het dan nog niet lukt om te bellen, kan je dan even contact met ons opnemen?
Groet, Sanne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.